30.5.2009

Nyt niitä kuvia

Esitellään taas vähän muutakin kuin Itämaisia eli meidän Lempi Norjalainen. Lempi on siis sen nimi :) Kaikki kissat ovat yhtä rakkaita. Lempi on syntynyt ja kasvanut meidän luona toukokuusta 2002. Silloin olin siis ekaa kertaa itse vastuussa kissan synnytyksestä..Lempistä siis ehkä kaikki lähti, tai ei yksin siitä vaan lisäksi sen 2 siskosta ja 3 veljestä. Iso pentue siis mutta helppo ja Lempi joukon ainoa hopeatikru (<- hopeahömähdys joka jatkuu edelleen)


Tässä taas kuva meidän Naftin ilmeestä, olen hetkeä aikaisemmin tökännyt sitä pottivarpaallani saadakseni sen kääntämään päänsä ja poseemaan. Mikään muu ei kääntynyt kuin silmämuna :D Ihana kissa. Nafti tuli meille 2001,sinikilpikonna Monicalta Dunderkattens-kissalasta. <3 Nafti on itämainen norjalaisen valeasussa!


Alli ja helmat piilossa kuva. Allilta leikattiin etutassuista ja takajalasta karvat pois naruepisodin vuoksi (tippa + narkoosi).

Allista ei tarvitse sanoa enempää,se tietää itsekkin..
No sitten on Taitsu-Taifuuni,Nti savunauta. Taitsu on ropellikorva, kamera poissa;korvat hyvin.Kamera esillä;korvat pystyyn. Puhalteleva katinrontti, vappuna olisi saanut muuten hyvät pallot siltä mutta se on niin omaehtoinen neitokainen että se ei muilla palloja puhaltele..


Hivenen melankolinen olotila mistä lie johtuu, lasten kevätjuhlista (ne kasvaa kauhian nopeasti -> minä ryppyynnyn samaa tahtia) tai ehkä Petestä.




Viimeseksi kuvaksi
Me..Minä ja kaksoisleuka..ei vaan Minä ja Pete

Ei kommentteja: