2.5.2009

Aurinkoa ja grillausta

Tässä on viimeaikoina päivitykset ollut hakoteillä kun on ollut kauniit ilmat ja paljon tekemistä :)Grillattu on koko vappu ja oikeastaan ulkosalla istuskeltu tai touhutti pitkin kaupunkia..(ja minä sain PINKIT KYNNET!enkä ota vastuuta kirjoitusvirheistä koska tämä nyt vaan on VAIKEAA!! ;)

Alli on kai kuullut mutinani sen jokseenkin löysästä elämästä nykyjään koska tänään rouva alkoi kosiskelemaan takapihalla ruskistuessani (meillä on 25-30 katoksessa lämpö)valjastelua. Tarkoitan siis itsepintaista tuijottamista ja edestakaisin ravaamiosta oven ja minun luona...

Jotta huomio saadaan aivan varmasti välillä piti puskea..

Sainpas tahtoni läpi,ainahan minä olen hyvin valjasteluilla käyttäytynyt ;o)

Ja lähimpään lehtikasaan piehtaroimaan, kiitos

No nyt voiskin mennä takaisin kotsaan pesulle...

..ja tästä puolen tunnin päästä sama homma uudelleen..
Meidän Lempi-norski on ottanut koko vapun rennosti pesässä löhöillen,pesään paistaa iltapäivästä lämmin aurinko ja ikkunasta puhaltaa vilponen ilma välillä..Laiskimus!

Taikakin on ulos päässyt mutta pennuilta olen tämän ilon evännyt.Täytyykin napsaista muutama uusi kuva niistäkin tässä piakkoin.Loppuun kuitenkin lasten saippuakuplapuu (lehtien puutteessa)

Mitä? Oliks joku Vappuki jo? Hitsi nukuin taas ohi..silmätki ristissä edelleen..kaiffat hei..

Ei kommentteja: